Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj nízkonákladové letecké dopravy
Baumann, Martin ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Kujal, Tomáš (vedoucí práce)
Během uplynulých 20 let se mezi nejúspěšnější letecké společnosti v Evropě, alespoň podle počtu přepravených cestujících, zařadilo hned několik takzvaných nízkonákladových leteckých společností. Analýza příčiny jejich úspěchu je jedním z cílů teoretické části diplomové práce. Dále je cílem diplomové práce analyzovat postupný vývoj a následný rozvoj nízkonákladové letecké dopravy v rámci Evropy a popsat trh nízkonákladové letecké dopravy v Evropě z hlediska historie a z hlediska konkurence klasických dopravců. Praktickou částí a hlavním cílem diplomové práce je celková analýza odlišností obchodních modelů jednotlivých nízkonákladových dopravců a vlivu těchto odlišností na vývoj jejich ekonomických a provozních výkonů.
Dopady pandemie covid-19 na prostorovou organizaci nízkonákladové letecké dopravy ve střední Evropě
SEMERÁDOVÁ, Veronika
Tématem bakalářské práce je analýza dopadu pandemie covid-19 na prostorovou organizaci nízkonákladové letecké dopravy ve střední Evropě. První část je věnována teoretickému základu, který je zaměřen na význam letecké dopravy, současné trendy, deregulaci a liberalizaci letecké dopravy, poté se teoretická část věnuje charakteristice nízkonákladových společností a v neposlední řadě se věnuje krizím, které zasáhly fungování letecké dopravy, jako je právě pandemie covid-19. Analytická část se věnuje analýze vybrané nízkonákladové společnosti - Ryanair v roce 2020. Z aplikace Flightradar24 byla získána data o počtech letů společnosti za každý měsíc z vybraných letišť střední Evropy. Data za jednotlivé měsíce o počtech letů jsou dále porovnávána s počtem nově nakažených případů v Evropě.
Rozvoj nízkonákladové letecké dopravy
Baumann, Martin ; Chlebek, Jiří (oponent) ; Kujal, Tomáš (vedoucí práce)
Během uplynulých 20 let se mezi nejúspěšnější letecké společnosti v Evropě, alespoň podle počtu přepravených cestujících, zařadilo hned několik takzvaných nízkonákladových leteckých společností. Analýza příčiny jejich úspěchu je jedním z cílů teoretické části diplomové práce. Dále je cílem diplomové práce analyzovat postupný vývoj a následný rozvoj nízkonákladové letecké dopravy v rámci Evropy a popsat trh nízkonákladové letecké dopravy v Evropě z hlediska historie a z hlediska konkurence klasických dopravců. Praktickou částí a hlavním cílem diplomové práce je celková analýza odlišností obchodních modelů jednotlivých nízkonákladových dopravců a vlivu těchto odlišností na vývoj jejich ekonomických a provozních výkonů.
Aktuální preference v internetových službách letecké dopravy
Nejezchlebová, Kristýna ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Bakalářská práce "Aktuální preference v internetových službách letecké dopravy" zkoumá preference pasažérů v sektoru osobní letecké dopravy. Hlavním cílem práce je najít faktory, které zákazníky ovlivňují při výběru letecké společnosti a letenky samotné. Práce se zvláště zaměřuje na sektor nízkonákladového letectví. V první kapitole jsou vymezeny pojmy týkající se letecké dopravy a jsou zde charakterizovány jednotlivé typy leteckých společností. Druhá část je zaměřená na nízkonákladovou aerolinku Ryanair. Je zde specifikován obchodní model společnosti, marketing a změna pro-zákaznického přístupu v minulých letech. Závěrečná kapitola je věnována novým poznatkům, doporučením pro český trh a SWOT analýze společnosti Ryanair. Tato část byla zpracována na základě vlastního dotazníkového šetření.
Marketing leteckých společností
Krejčiřík, Daniel ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Práce má analyzovat letecké odvětví z pohledu ekonomického, kdy hlavním tématem budou rozdíly mezi klasickými dopravci a dopravci nízkonákladovými. Důležitý bude rozbor marketingového mixu, kde jsou hlavní částí v letecké dopravě nepochybně produkt a cena. Výsledkem bude produktové portfolio, které shrne všechny zjištěné informace do jedné přehledné tabulky.
Analýza marketingu nízkonákladových leteckých společností
Spolek, Jiří ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Práce se zabývá nízkonákladovými leteckými společnostmi s důrazem na jejich marketing. V teoretické části jsou vysvětleny základní marketingové nástroje nízkonákladových leteckých společností. Praktická část je pak zaměřena na analýzu výběru dodatečných poplatků u nízkonákladové letecké aerolinky Ryanair.
Analýza marketingového mixu leteckých společností v kontextu rozvoje nízkonákladových operátorů
Pavlík, Michal ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Torová, Kateřina (oponent)
Cílem práce je identifikace a analýza postupů, využívaných nízkonákladovými leteckými společnostmi, které díky nižší ceně výsledného produktu umožnily zpřístupnit leteckou dopravu široké skupině zákazníků. Práce dále mapuje specifika marketingu v odvětví letecké dopravy, diskutuje způsoby tvorby ceny letenek a jejich distribuci, možnosti reklamy a otázky kvality a rozsahu produktu. Práce se dále zabývá problematikou životního prostředí ve vztahu k letectví. V závěrečné části formuluje doporučení, umožňující dále navýšit výnosy nízkonákladových operátorů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.